«Стандартпарк» підтримає студентський конкурс STEEL FREEDOM 2021

21 вересня, 2021
#

Група компаній «Standartpark» є міжнародною компанією виробником та дистриб’ютором професійних рішень в сегменті водовідведення, очистки стічних стоків, інженерного благоустрою території.  За 21 рік своєї діяльності, компанія, через удосконалення продукту та аналіз потреб, розробила та вивела на ринок більше 4000 найменувань продукції. Власні R&D та інженерна служба, щодня допомагають партнерам «Стандартпарк» знаходити нестандартні рішення та адаптувати проєкти під найоптимальніші потреби. “Стандартпарк” сьогодні - це команда однодумців, яка забезпечує високий рівень сервісу i підтримки.

«Місія компанії «Стандартпарк» - бути ведучим національним провідником інновацій в сфері інженерного  облаштування територій та споруд, щоб створити безпеку, естетику та комфорт життєвого простору в гармонії з природою. Так само, як і учасники конкурсу ми прагнемо до переосмислення та вдосконалення життєвого простору, до сучасних рішень, інновацій. Місія нашої компанії відповідає меті конкурсу «Steelfreedom» і саме тому ми приймаємо участь і підтримуємо талановитих її учасників цього року», - говорить Андрій Бурий, генеральний директор компанії “Стандартпарк  Україна”.

 

В рамках конкурсу «Стандартпарк» запровадила окрему номінацію для команд, які обґрунтовано включать в проект продукцію компанії*, а саме:

-        Системи поверхневого водовідведення, включаючи сучасне рішення - щілинні канали

-        Обладнання з очистки та зберігання стоків зі склопластику

-        Геосинтетику

-        Матеріали для благоустрою, які включають в себе люки, ландшафтні матеріали, системи захисту від бруду.

 

Спеціалісти «Стандартпарк» записали навчальне відео, яке допоможе студентам ознайомитись з асортиментом компанії і сферами застосування продукції.

Три команди, які запропонують найбільш цікаве рішення застосування продукції «Стандартпарк», отримають грошові винагороди від компанії в розмірі 10, 6 і 3 тис. грн за 1, 2 і 3 місце відповідно.

 

*Мається на увазі графічна візуалізація продукції в проекті. Якщо продукт неможливо візуалізувати (наприклад геосинтетика), то необхідно показати його умовними позначеннями (наприклад іконками) та прописати де і чому пропонується застосувати саме його.